Aerobic med Emelie, Malin å en massa andra

Nyligen hemkomen sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen å sedan äta middag å efter de packa tills imorgon då jag ska till gymmet driket efter promenaden, om gymmet har öppnat då. De öppnar nämligen kl 13.00 på fredagar,,vilket jag tycker är väldigt dumt eftersom jag å många andra slutar tidigt på just fredagar!
Måste hylla min kära kyrk-Emelie, hon var ritkigt duktig å kämpade på, med tanke på att d evar hennes första gång på aerobicen å den är svår.:) You go !

Appropå en sak så var Cornelia å jag supersnälla idag i kyrkan. Vi hjälpte Sanna å Vikcy att förbereda middagen som torsdagsledarna skulle ha, vi gjorde förrätten och kom med några va fördrinkarna, Alkoholfria:)
Sedan hjälpte jag även Cornelia och Erica att steka pannkakor, det är mycket svårare att steka pannkakor när det är laktosfri mölk i:P

puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0