Å så var det 2008 :)

Jaha då var 2007 slut för ca 14 timmar sedan. Ännu ett år har gått förbi å det i rasande fart, för hur mkt har egentligen inte hänt under 2007, inte bra i mitt liv utan i hela världen ? en jävla massa!
Det jag kommer ihåg mest och som  poppar upp i hjärnan är att Britney rakade av sig allt hår! det är något man inte kommer att glömma!

Några saker jag kommer ihåg väldigt väl från 2007 i mitt liv är :
*Nyår 2006/2007
*Födelsedagen, utgången med Emmeli å kompisar..
* Konfalägret
* Ayia Napa
* Riga
* Frankrike, massa buss:P
* Utgångar & födelsedagar
* Kvällar och vissa dagar i kyrkan
* Myskvällar
* Filmkvällar
* Massa sing star!
* Studentskivor, i våras
* Sommarjobbet
* Festen i Sala/ Mossboda
* Nya vänner <3 & de gamla jag har kvar!
*Nyår 2007/2008

Det är en del av alla saker jag kommer ihåg från 2007, vilket har vart ett underbart år ! och jag hoppas att 2008 blir lika bra om inte bättre:) om det går:S:)

Igårkvällen var mysig, började med att vi lämnade av Emmeli och Sophie på Lidingö. Sedan bar det av till Skogås å Therese för min del:) Det var en gos och trevlig middag, Kyckling och potatis, å massa tillbehör!
Sedan gick de som de gick!!


puss ska äta å sedan duscha för att efteråt åka å jobba ! Men gott 2008 allesammans!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0