19årsdagen, helt underbar!!!:D

Jag vill tacka alla som firade mig igår på något vis, kunde inte fått en bättre födelsedag!:D

Dagen började med att jag och pappa skulle åka till Siba i Bromma för att klag på min nya mobil som de fattades en grej till och knapparna var tröga men de hade inga likadana mobiler i affären så de skickade oss till Siba i Infra City för att få en ny där, men det blev så klart krångel. Men efter mycket om och men så fick jag en ny helt fungerande mobil:)

Efter Infra city var vi tvugna att åka till Kista där vi skulle handla på systemet och ett busskort. Efter de så skulle vi till Konsum hemma för att handla lite som fattades till dagen.
Jag och pappa kom hem kl 13.20 och de första gästerna skulle komma vid 14 hade jag sagt. Så det var brottom med tårtorna, drican osv men de löste sig, bara att jag fick klä på mig väldgt snabbt och knappt hann sminka mig :P

Först kom Sanna :)och av henne fick jag en katt från "teddy factory" där hon hade spelat en " hörru, är du katt ellr skabbräv":P så himla fin :) Efter det kom Elle och Carro och av de fick jag ett kort där de hade rimmat, Grattis Erica, vi bjuer på en fika. Å jag som älskar att fika :)
Sedan kom ett helt gäng, nämligen Cornelia, Malin, (som hade skrivit Grattis Erica i deras pannor och var väldigt snyggt klädda:P) David, Jessi, Mathias. Av de fick jag smycken och en leksakskatt :Phahahaha. Jag fick även ett kollage med en massa bilder på Cornelia som jag hade önskat mig :P så fint:)
Sedan kom Anna, Madde och Emma.Av Emma fick jag jättefina ljus och ljusstake och av Anna, Madde och Sofia fick jag ett par fina trosor där de hade skrivit sina egna namn och sedan "Skabbräv Jr" på rumpan.
Vi satt och prata och ahde det jättemysigt, åt tårta å så:) Efter någon timme kom även Jonny.

När klockan blev efter 5 så var mitt första gäng gäster tvugna att gå, alla utom Sanna för vi skulle förbereda inför kvällen och dessa gäster:P Vi började med att ät mat och sedan fixa tårtorna så att de var gjort, vilket var en väldig tur. Vi skulle aldrig ha hunnit det annars.

Vid halv 7 kom Therese<3. Av henne fick jag att vi ska gå på en show medbla Björn Gustavsson <3 och andra komiker och resturang besök på de. Och sedan en väggkalender med en massa Otorligt fina bilder på oss:P men den var jättefin :) älskar dej!!!!<3
Sedan så skulle resten av katterna komma,  alla utom Tette för hon är i fjällen. Så först kom Maria och Carro.Sedan Anna och Tova och sist men inte minst Luuluu och Rebecka.
Vi började äta tårta och sedan var det dags att öppna presenterna från katterna vilket jag hade på känn skulle vara fårn vår favorit affär Pistill, å jag hade rätt.! Jag fick en rosa vattentät dildo, kondomer, badskum i form av en spermine och sedan godisar i form av bröstvårtor:Phaha ni är udnerbara :D

Efter ett tag kom Emil, Anna, Lee, ZAck och Danne ner för att fira lite och sedna gå ut med oss. Väldigt roligt!
Sedna var det dags för utgång. Väl ute träffade jag folk som jag känner. Nico, Petra, Tone Lollo, Malte, Ian, Mathias JOhansson, Ludde från skolan. Askul!!:D

Var hemma vid typ 03,40, fick skjuts från vällingby:D sedan somnade jag gott kl 4 typ:)

Jag vill tacka alla än en gång som ringde, Smsa eller var med mig igår. Det var den bästa födelsedagen jag kunde ha haft!!!!! <3TACK!!

Kommentarer
Tessan säger:

Bästa födelsedagen till bästa Tach!!! Det är du värd

Cornelia&Wasing säger:

alltså erica, nu har du ju liksom glömt den finaste presenten av dem alla (a) ;p den som ska stå på din fönsterbräda for the rest of your life ;p
hihi, grattis ännu en gång :)

2008-01-05 @ 16:10:06
URL: http://neliaa.blogg.se
sofia säger:

skulle velat komma men jag var rädd för att jag skulle dra ner allas humör om jag kom och var ledsen!" du verkar haft en super bra födelsedag och det är du värd skabbräv :)


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0