Update efter promenad

Var ute på en promenad som jag sa förrut, i 50 minuter, Uppfriskande. Sedan satt jag på altan och läste gårdagesn SE :) Riktigt skönt att känna solen i ansiktet igen, var så länge sedan.

Det var faktiskt inte så kallt ute osm jag trodde, kan väl bero på att jag hade mycket kläde rpå mig och gick ganska fort, men annars var der bara varmt och skönt:) Så det var inte så kallt osm jag befarade:) SKÖNT!!

Dags att äta lunch, dvs en tallrik fil å flingor typ. Orkar inte laga en massa till bara mig.
puss

Kommentarer
Louise S.A säger:

nej nej inget sportlov för mig, men dem runt om här har ju det. Fast jag har ju inte jobbat sen i januari, lite på Olins utestället då men...

Så lite lov kan man väl säga att jag har.
Ja va också ute och gick nyss. Sjukt skönt väder.

Kram på dig!

2008-02-15 @ 15:13:56
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Louise S.A säger:

VA? Snö? Haha här har vi det så skönt med sol och jag som trodde att våren verkligen är påväg...men jag kanske har fel.
Kramar Louise

2008-02-15 @ 15:59:05
URL: http://www.louisesa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0