Underbart!!

Idag tog jag som sagt var en sovmorgon å började senare än alla andra. När jagväl kom till naturen så fick jag en massa komplimanger, vlket alltid är lika trevligt å välkommet:)
På naturen pratade vi hur man kartlägger evolutionen., ganska krångligt det där men de åker väl in sedna innan provet när man verkligen läser igenom det.

Jag åkte sedan med Tova å fikade, riktigt gott, vilket även blev min lunch, te å sedan en chokladkaka. MUMS!!

Sedna svängde jag förbi kyrkan å där fick jag blåsa en massa ballonger:)

Efter det gick jag å träffade Malin och vi gick för att få massage :)Helt underbart! 1 hel timma å bara njuta av när man bli ompysslad:) INte illa, snacka vardagslyx!

Sedna åkte jga hem å har precis ätit middag!!

puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0