Trodde de var torsdag när jag vaknade

Men jg har nu insätt att de faktiskt är FREDAG! å att vi har helg efter idag:) ska bli skönt även fast jag ska jobba både lördag å söndag å börjar runt 8 båda dagarna, men vad gör man inte för lite pengar?

Jag ska som sagt på middag ikväll, fin middag, så vi får se vad tjejerna har hittat på till oss andra:) mysigt kommer det bli för att katterna kommer att komma :) Så har de aldrig varit, alltid någon som inte kunnat, men nu verkar vi få till de:)

Mellan middagen å promenaden ska jga på gymmet men de lär funka om jag är där mellan 1-2 eller halv 3. Sedan har jg tänkt åka hem å plugga lite mne vi får se vad som hinns med:)

Insåg när jag kollade på termometerna att de bara är ca 2 grader ute å det är ju kallt med tanke på att vi ska vara ute hla dagen, regnet hängersäkret i luften men :/ men de löser sig:)

Hoppas att du ox¨å får en fin dag, med skoj å sånt:)

puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0