Träning på hög nivå

Kom på att jag glömt å nämna att jag var typ 1meter ifrån två små harar idag när jag gick från skolan, så söta:)

Malin å jga tränade flitigt på idag, även fast vi båda var jättetrött å höll på att soman på dne 10minuter långa bussturen till hallen. Men det blev bättre under passens gång. Men det är för att jag sovit ås dåligt. Men det sk ajag försöka ta igen inatt. Börjar typ halv 10 imorgon å ska då powerwalka i typ 2 timmar sedan är min skoldag över för imorgon, så då ska jag hem å käka lunch å sedan plugga undan lite å efetr de träna, knakse själv. För Malin ska till tandläkaren å trodde inte hon skulle hinna:S
MEn vi får se..

Puss nu ska jag snart sova:)

Måste rekomendera en blogg:
Louises blogg:)

GOD NATT!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0