Torsdag

Idag har vart en ritkigt seg dag, vi komtill skolan å bestämde tema till skivan å fick biljetterna till eftersläppet:)

Sedan hade vi lite natur innan vi slutade för dagen, jag fick då skjuts av sanna som kom och hämtade mig i stan:) Vi åkte hem till henne å sedna tog vi bussen till Kyrkan där Jessie å Vicky redan var:) Sedna kan även Malin å Cornelia. VI snackade lite sedan skulle vissa vara konfaledare så vi andra blev kvar å snackade lite innan jag skulle gå å träna.
Dagens träning:
Step up
Core

Sedan gick jag tillbak till kyrkan å hämtade min ny å klar laddade mobil, snckade lite med Erik å sedan tog jag å Agge bussen hem å här sitter jag å ska hoppa in i duschenn inna jag ska äta middag å sedna gå till Sanna å se film som vi hyrde idag:)

PUSS

Kommentarer
Louise S.A säger:

Visst LÅTER ni dryga, precis som folk i mina trakter kan låta bonniga. Som tur är så har jag hört att jag inte låter så bonnig, eller att jag kommer från Skara trakten. Men trots att ni inte är dryga, så måste jag säga att varenda en låter som det pga dialekten. Men sen har jag ex. en favorit Make Up Store nära Nk, tjejerna där låter urdryga men är supergulliga. och då fattar man att beteendet ligger inte i dialekten, inte alltid iaf...
Och visst är det stressigt, men man får nog ha ett vist psyke för det. Och nu sitter jag i Älvsjö och känner inte av stressen.

Ha de så bra!
Kramar Louise

2008-02-07 @ 19:19:39
URL: http://www.louisesa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0