Step up på skånska

Så är jag hemkommen från tränigsanläggningen, mitt andra eller tredje hem:) Vet inte om jag är där mer eller mindre än jag är i kyrkan,men det ä superkul å träna speciellt om man har sällskap. Dagens sällskap var Maria, som var sen å fick rusa in på coren :P men hon hann:)

Efter coren böt vi snabbt sal och hamnade då på Step up, med en tjej från skåne. Det sa hon tom när hon presentera sig. Hon var en ritkigt kul instruktör så hade hur mkt energi som helst å de smittade verkligen av sig. Vilket var kul. Hon envisades dock med att säga "bräda" hela tiden på bred skånska:P
Å det är så sjukt mycket folk på alla pass just nu men det kommer väl att minska med tiden, än så länge är alla duktiga med sina nyårslöften:P

Ska snart hoppa in i duschen sedan avnjuta en vegetarisk middag å efter de en SEMLA:) Har väntat hela dagen på att sätta tänderna i en :)

MÅste tacka Cornelia som gjort min fina header :) Tack älskling, du är underbar!!!!<3

Måste säga att det är Gynning ikväll på kanal 5 kl 21.00, ni måste sitta bänkade då, för hon ska bli stjärna:)
Å min kära vän Caroline såg henne på Bibloteksgatan idag:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0