Snö

Jag har kommit på att jag faktiskt gillar snö:)

Hur mysigt är det inte att gå ute när det snöar?
Att sedan komma in i värmen och kinderna är alldeles röda, det är faktiskt väldigt mysigt! Det tycker jga i alla fall.

När jag var på jobbet idag å de snöade så ville jag ut i snön å åka pulka, som jag gjorde förrut. Men istället fick jag så snällt stanna inne å sukta efter snön. Men jag ska gå på två promenader idag, först en med Cornelia om 2 timmar å sedan en med Malin vid 6. Så jag ska njuta ritkigt ordentligt :=)

NU ska jag vara duktig å plugga lite :)

puss

Kommentarer
Anonym säger:

Den tävling du är med i på min blogg är nu avslutad och vinnaren presenteras innom kort!

Håll tummarna för att just du blir vinnaren och för inte bara din motivering publicerad och du blir länkad till din blogg men också alla 7 priser man vinner!

Kramar Louise


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0