Sista veckan innan lovet:)

Bra start på veckan, matte rullade på för en gång skulle, jag å Anna var ritkigt effektiva å hann med alla tal vi skulle hinna med och sliöpper där med gå på mattestuga imorogn för att komma ikapp:P

Sedna hade vi massage å idrottsskador, där iv redovisade, bestämde provdag, (10/3) å sedan hade handmassage, då jag Therese å luuluu satt på margits rum och masserade.

Ska åka å träna aerobic och muskel, sista hårdträningsveckan för denna period:)NAJS, sedan blir det två mellan veckor om jag inte minns fel.

JOel har även blivit uppring av ett företag som vill att han ska komma på casting imorogn för att göra reklam för något företag, så vi får se hur de går:)

Men nu måste jag rusa, bussen kallar på mig å jag får inte missa den...

PUSS

BIO TIPS: P.s. i love you

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0