Sista dagen

Å så har jag jobbat 4 dagar i sträck på jobbet, kul men slitsamt, faktiskt! Men det ger bra pengar sedan i mars:) Men innna jag åkte till jobbet så åkte jag med Ellen in till centralen för hon skulle ta tåget till Östersund för att sedan åka till Hammarstrand( Allt för byns by).

Idag kommer Therese äntligen hem:) YIPPIE!! har vart en sjukt lång vecka här hemma utan henne:S men nu är den över. Å imorogn när vi sk aut så komme rhon vara skitbrun å vi andra kommer vara vinterbelka:P haha

Imorgon ska jag sova ut för att sedan tärffa Bella:) så länge sen, men jag får inte glömma att ge henne mobilen jag lånade förrut :P haha

puss ikväll blir de träning, hoppas att Malin är frisk nog att träna:)

puss

Kommentarer
tette säger:

vad är vinterbelka älskling? en svensk ny sjukdom? :D:P


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0