Sammanfattning av onsdag 20/2

Dagen började med pyskologi och redovisningar i det. Min grupp hade det psykoanalytiska perpektivet och det gick bra., Jag och Carro delade på det som fanns om barnets utveckling enligt Frued, vilket inte är så mycket om man ska sammanfatta de.

Sedan hade vi natur där vi pratade om evulotion och hur man kartlägger dne och även om artbildning. Ganska mycket flumm på den lektionen. Sedan hjälpte jag Luuluu att fixa med sitt CV lite.

Efter de åkte jag hem och duschade å sedna gick en promenad med henne å Vilma(voff) på vägen släppte de va mig för jag skulle förbi Cornelia å gå med henne till kyrkan å de gjorde vi. Vi var där väldigt tidigt men det gjorde inget eftersom det var och kom en massa trevligt folk. Sedan var det mässa å efter den var de sconesbakning. :) Jag å Oskar fixade ne deg å Agge å Astrid den andra. De blev lyckade. Jag gjorde två stycken till mig fyllda med mozarella, Mums!

Sedan vi kvart över 10 tog vi bussen hem och sedan ringde jag  Therese å pratade i typ en timma. KOmmer var tråkigt när hon är bort men det är bara en vecka som tur är.

På fredag ska Jag, Ayla å Fanny gå på bio:)

puss å god natt!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0