Promenader får mig att tänka på konstiga saker

Kom nyss hem från en promenad med min vän Cornelia:) vi tog en runda å gick förbi Malin"the sicky":)
Det var mysigt å inte speciellt kallt, snat kommer Malin ringa å säga att det är dags att gå ut med henne, vilket jag vill. Det är bra att ta en promenad så att man får lite frisk luft efter en dag inne på jobbet. För att ora åt jag nyligen en banan, mums! Ska även äta tårta ikväll eftersom min bror fyller 17 idag. GRATTIS!!!

Det jag kom att tänka på är att alla vinterskor har höga skaft å det är för att man halkar lättare på vinter å då inte ska bryta foten för den är svårare att "laga" än om man bryter smalbenet. Denna tanke dök upp imitt huvud på väg mot Cornelia:P

puss

Kommentarer
Emma säger:

Grattis Joel :)

2008-02-03 @ 17:37:51
URL: http://emmaaulina.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0