Onsdag å imorogn är det alla <3ans dag

Dagen har börjat väldigt bra, sov till halv 11:) Sedan gjorde jag en ordentlig fukost, Toast, te och juice. Mycket gott, det är ju sällan man har tid att göra en ritkigt god frukost så jag passade på idag.

Efter frukost å att jga klätt på mig så skulel Joel till skolan så jag tog sällskap med honom för jag tänkte åka en sväng till Vällingby å kolla lite. Känns som det var evigheter sedan jag var inne i en affär.Så även det passade jag på att göra.
Köpte en del fina saker tills imorogn:)

Sen åkte jag hem och kollade till Emmeli som har kommit hem för att hon typ har feber. Så jag passade på att gå och panta och återvinna batterier. Jag handlade även Cola och ett winerbröd till henne så hon ska bli frisk:)

Snart är det dags för mig att fixa lite med morgondagen å även äta en lite lunch. Ska även plugga lite så:)

puss
 

Kommentarer
Louise S.A säger:

haha ja man vet aldrig, löpsedeln "Louise, den nya Beckham!" längtar jag till!!

Kram Louise

2008-02-13 @ 13:43:49
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Louise S.A säger:

nej jag vet, det är 12 dagar snart 11 tills jag åker. helt otroligt.
Och en tjej som åkte den 11 feb. som jag också skulle åkte med om jag hade varit i ordning med allt från början, har precis bloggat och det låter sjukt kul och spännande om allt.

Nja mer gått ner med kläderna jag ska ha med mig i vårat gästrum. Packar nog nästa vecka. Måste sålla bort lite kläder och sånt också.

Kram Louise

2008-02-13 @ 14:55:15
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Carro säger:

åh, vad härligt :) jodå, det kommer ljuspunkter frammot våren :) Idag var det faktiskt riktigt fint väder. Det börjar redan kännas ljust (!) hähä.
Glad allahjärtansdag i förskott :) (eller hur är det man säger?)
kram

Anna säger:

Glad alla hjärtans dag gumman!

2008-02-14 @ 07:13:36
URL: http://annak89.blogg.se
Louise S.A säger:

aa det blir packa hela veckan, så kommer jag väl på att plagget lääääängst ner absolut inte kan åka med. Haha packa upp och packa igen!

Ha en mysig kväll!
Kram!

2008-02-14 @ 19:18:56
URL: http://www.louisesa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0