Najs eftermiddag

När jag kom till vällingby efter skolan så gick jag till hälsokostaffären för att söka paraktikplats där men de visade sig att d einte tog emot praktikanter så det vara bara för mig att tacka å gå därifårn..
När jag var på väg hem pratade jag med Sanna å hon var då på väg till kyrkan för att plugga, hon tyckte jag skulle stanna fö rtat vänta på henne men jag kom på den smarta idén att jag skulle åka hem byta om å käka mellis å sedna komma tillbaka å så blev fallet.

I kyrkan vär även Anna, David, Malin, Astrid, Mathias, Emma, Yogi, Fanny å Eric. Vissa åt, andra pluggade å vi andra snackade skit:P
Sedan var det dags för mig att möta Malin för att gå å träna, då vi plötsligt ser instruktören så å hålla om sin kille vilket hon tyckte var väldigt pinsamt å små skrattade när hon gick förbi oss sen :P:P
Det blev som vanligt aerobic å muskel på måndagar, men idag var även Maria å TEssan emd på muskeln:) Jag å Malin körde med 10kg hela bicepsdelen å sedna med 4kgs hantlar på axlar å triceps, sjukt jobbigt men de är värt de sedan när man pallar allt :)

När jag åkte hem gick jag förbi mina grannar Matte å Lotta som precis hade ätit middag å pratade lite med de å de visade sig att de å Anna skaåka till Gran Canaria om en månad, snacka om lyx:=)

Nu ska jag snart gå å sova, emn hoppas du tittar in i morgon med:)

PUSS

Kommentarer
Emelie säger:

jaa men verkligen, så tänker jag med :P

2008-02-04 @ 22:37:10
URL: http://celebratelife.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0