Mysiga dagar!

Igår var de världens mysigate middag med katterna:) Vi åt en riktigt fin tre rättersmiddag som Therese å Maria hade fixat iordning till oss. Hur mysigt som helst:)
Vi åt avokadogucka till förrätt, bakpotatis med kycklingröra till huvdrätt å sedan hallon och choklad mix till efterrätt, hur gott som helt. Kunde inte vart bättre sällskap heller.TAck de kommer bli en kväll som vi kommer minnas. Å alla var där:)

Sedan åkte jag till centralen med Luuluu å Martina som skulle ta tåget mot Västerås, å jag fick åka själv hem, men de gick bra för jag pratade med Sanna å min kära vän David :)Han städade halv 12 på natten:P Han hade bivlit firad av de andra i kyrkan å de hade haft de så mysigt:) synd att jag missade de dock.

Jag har även jobbat idag mellan 8-13, tjänat pengar inför vårens alla skivor å allt man måste ha pengar till. Så de blir typ 500 efter skatt, najs. Jag ska även jobba imorgon men jag börjar halv 8 då, men de ger ju som sagt pengar så jag ska inte klaga, när vi inte heller har så mycket att göra, för vi har inga jobbiga patienter för tillfället.

Nu är jag hemma hos David och firar honom. Vi har ätit tårta och sjungit för honom. Han är jätteglad för att vi är här. Vi är ca 15 stycken, men vi är bara 4 i hans rum, de andra spelar nintendo WII.

Nu ska Emma blogga:)
puussss

Kommentarer
Anna säger:

Tack själv för igår gumman!
Det var supermysigt!
Never going to let you go girl!
PUSSAR

2008-02-02 @ 17:05:25
URL: http://annak89.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0