Motion ute i det fria

Dagen började med att jag åkte till KTH för att först gå 3km i lagom takt å sedan öka då jag å Therese joggade i den otroligt backiga terrängen :)Men vi stannade aldrig å vi var riktigt duktiga:)

Sedan så åkte jag hem å åt lunch å pluggade lite, men ändrade mest Layouten för jag hittade en ny funktion i word, med tabellena så mina arbeten blev ritkigt fina:) riktigt stolt faktiskt:)

Sedan åkte jag å Maria å träna i Vällingby, på schemat stod Core å Step up :) På bussen träffade jag Sanna som skulle till Kista med Sanna.

Puss ska skriva lite på ett arbete, som e ganska svår som vi fick idag på idrotten..

Kommentarer
Carro säger:

va skönt att du har klarat dej, jo det är vällans många som är sjuka nu. :/ Beror nog mest på vädret kanske.

Såliteså! :)


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0