Min dag än så länge i bild

image205Denna bild är från innan jag somna i natt mimage206en jag såg ut så här när jag vaknade:P

Med denna tjej åkte jag till å från skolan :D-->










Maria satt å vänta medan jag stod upp, i väntan på tunnelbanan.image207 Det var hela 3minuter till tunnelbanan skulle gå:S
image208

image209 image210Jag tog en sväng förbi kyrkan där dessa två tjejer befann sig, Sanna och Cornelia.
Sanna åt Mc Donaldsmat, men orkade inte allt.image211

image212Vi tre drack varsitt glas te, som Cornelia fixade. Sedan åkte vi hemåt å Sanna till bilskolan:)
Jag har precis ätit middag å Ellen sitter å gör ett vänskapsarmband:) Ikväll är det treäning med MAria som gäller. Först Core i 30minuter å sedan step up i 1h:)
puss

Kommentarer
Cornelia säger:

det var myys att träffa dig,
vi ses imorgon (a)

2008-02-05 @ 14:44:21
URL: http://neliaa.blogg.se
tette säger:

Hahah, vad härlig du är! :P dokumentera ALLT! i dooooo ;) söt bild på dig och maria, och på era fossingar såklart! :) PÖSSS


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0