Lyckad kväll

Hanna fyllde 19 i fredags så de firades igår:)
Vi började med att äta en ritkigt god middag bestäende av kyckling, couscous, sallad å annat gott:) Sedan öppnades paket, jätteglasögonen som även fick följa med till Ace var en hitt!!
EFter paketen så var det efterrätt, glass med en massa tillbehör, såser, strössle å godis!

Sedan vid halv 11 tog vi tåget mot stan för att börja parta. VI gick till Ace, vilket inte är min typ av ställe men man måste offra sig ibland. Träffade en hel del roliga människor, blev bjudna på shots. Men vid 1 så bestämde jag å Therese oss för att dra till Vibe där det iallafall är bättre musik:=) Så gick dit å där var även Carro, så jag kom in gratis!

VI dansade träffade mysigt folk och hade grymt kul. VId 3 så gick vi mot hemmet, eller jag skulle sova hos Therese så vi gick mot nattbussen, men vi köpte lite färdkost på 7-eleven.MUMS!

Sedan vid 4 så sov vi ritkigt gott, sängen är väl aldrig så skön som efter en lyckad kväll ute<:) PARTY!

Idag vaknade vi vid halv 10, åt en god frukost å sedan gick vi mot Hannas hem för att hämta våra saker som vi lämnade där igår. Snackade, åt lite muffins och drog sedan hem.
Träffade Rebecca från klassen på perronegen så jag fick sällskap av henne till centralen, men när vi var på tåget insåg jag att jag glömt mina stölvar hos Hanna:S men livet går vidare:P

puss nu är det dags att bädda sängen :)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0