Kämpa, kämpa, kämpa

Det är vad jag har gjort med matten idag, men mer förra vecka. Jag läser matte C å det är ingen barlek kan jag säga, men det var hyfsat lätt idag, så det kändes skönt, men när vi skulle repetera förra veckans uppgifter satte det stopp, men vi kämpade, även fast Anna-Karin fick komma å hjälpa oss:P

Sedan så pratade jag å Therese med Nils-åke om vårt projekt å pengarn till boken. Å vi fick igenom det så nu är det bara att skriva klart de om det är så att vi vill att Åse sätta betyget å kolla igenom det, hon har även gjort en koll tidigare så hon vet vad vi pysslar med å så:)

Min pappa har även vart så snäll å hjälpt mig hitta en praktikplats, hos en som han tränar. Å då är det så att hon jobbar med ett projekt som ska få ungdomar mellan 13-17 att fortsätta röra på sig osv. Vet inte ritkigt men åt det hållet:)

Jag, Therese å Luuluu jobbade klart vår inlämning i idrottsskador och massage, så nu är den ur världen :) Vilket är skönt. Hoppas att vi har gjort rätt bara, för den är var ritkigt svår, skulle skriva om de tre musklerna som ingår i Stora sätesmuskeln. Men vi n flummade runt en massa så det tog längre tid än de hade behövt :P:P

Så nu är en sak ur världen :)

PUSS

Kommentarer
Louise S.A säger:

Nej dem påstod att tubercolos eller hur det nu stavas var uttrotat så därför har inte vi i våran årskull tagit vacin mot det. Men sen märkte dem att det inte alls var utrotat, så nu kollar dem på mig enbart för att jag inte har det vacinet. Men dem sa att det inte borde vara nått.

Nej, sprutor är inget skoj. Men nödvändigt ont. Fan va kul att ni ska åka, är det bara ni 2?
Mycket bilder då eller?! det måste du ta!!

Kramar Louise

2008-02-11 @ 16:55:45
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Carro säger:

kämpa på med matten :) kram


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0