Kallt, var e våren ?

Är ledig idag, så min skolvecka blev kort å skön denna vecka, bara 5 skoldagar tills de är sportlov:)!!!!
Men men, jag är ledig idag å då ska det så löart vara riktigt kallt ute, -5. Det var kallt igår men då var det bara -1. Jag förstår mig inte på värdet vi har nu, Ena dagen är det vår andra vinter. kan det iunte bara bestämma sig så att man akn veta vad man ska ha på sig, vilka skor å vilken jacka?Det är så jobbigt att flytta det man har i fickornai jackan, det är väl inte så konstigt om man skulle glömma något då?

Men ialla fall, efterosm jag är leidg idag så tänkte jag passa på att ta en frisk promenad utomhus, även fast det är kallt så kan man klä på sig, hade jag tänkte. Så det blir både långkalsonger, mössa, vantar å vinterskor. Lika bra för då kan det vara skönt å gå ut, även fast ansiktet kommer frysa. Men då är det skönt å komma in i värmen sedan. Jag hinner ju aldrig njuta va att vara ute för mitt liv går i ett när jag har vanlig skoldag. Kommer nog powerwalka så det blir dagens träning, ganska smart va??:P

Jag har vart så duktig att jag har sorterat tvätt å satt på en tvättaskin nu:) så att de slipper välla över i tvättstugan :) * vuxenpoäng* eller?:P

puss
 


Kommentarer
Louise S.A säger:

Haha min mamma och jag sitter och skrattar åt dem tjejerna också frågar jag om hon förstår va dem säger, eftersom det inte är textat. Nej säger hon, men dem ser roliga ut HAHA.
Snacka om panik när hon ska till Usa och hälsa på mig.

Har ni inte sportlov än? Här hemma är den snart över!

Kramar Louise

2008-02-15 @ 11:07:15
URL: http://www.louisesa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0