Helt slut!!

Det är bara förnamnet av de jag är i dag efter jag tränat, först spinning i 40 minuter efter de , ikväll 30 minuter core å sedan Step-up 1h som var sjukt jobbigt:S men det var skönt efteråt:)


Idag blev VI klara med vårt projekt eller i alla fall så mycket vi kan göra för tillfället, vi sk afixa layouten på fredag. Vi ska få hjälp av Tuva på skolan som ska hjälpa oss att fixa a4-format till a5-format so vi ska ha boken i. Det känns riktigt bra, vi ligger verkligen i fas:) Om vi har tur så kan vi skicka in ma´nuset till boken redan på fredag, men vi kommer nog få sitta några timmar för att bli klara.

Imorgon ska jag bara träna en imma å då blir de poweryoga å då kan jag verkligen slappna av eftersom vi inte ska gå på muskel ewfter de, för ajg ska hinna gå på mäsan i kyrkan för en gångs skull å då tänkte jag passa på så här innan lovet, då gansk amånga drar upp till jämtland och Kall. Själv ska jag jobba må-tors. Det ger bra pengar i mars:)

Det är nog vad min en sammanfattning av vad som hänt idag i mitt liv.

Jag ska även få tillbaka mina älskade stövlar av Therese. Hon åker ifrån mig på torsdag till Gran Canaria med sin TOM.

puss puss puss nu sk ajag snart se på tv:)

puss

Kommentarer
Louise S.A säger:

Jo det är sant, men sen är det ju favorit tröjan, och favoritlinnet osv osv...så är halva garderoben nere i väskorna.
Och fråga mig inte hur jag ska få hem det sen!!

Åh va skönt att träna jag bara längtar tills jag kommer igång i Usa. Gymmet ligger i närheten så det ska bli underbart.

Kramar Louise

2008-02-19 @ 20:54:30
URL: http://www.louisesa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0