Fredag å lovet har börjat!

Å så var det sportlov, sjukskönt men är ändå inte trött på skolan men ett lov skadar väl aldrig:P På Natur/friluftsliv idag så fick vi en uppgift som gick ut på att svara på frågor som hade med vår vandrig för typ 3 veckor sedna att göra, å hur ska man komma ihåg de? typ om fåglar, kärr osv. Jag var iofs bara där i 20 minuter för sednagick jag å Luuluu å skulel få hjälp av Tuva med vårt projekt med det gick inge vidare så vi får göra de efter lovet. Så kan de gå, tur att vi är ute i god tid.

 Vi å lunch å tog sedan en stärkande promenad till centralen.

Schema för lovet:
Fredag:
Core, Bio med Ayla å Fanny " Sweeny Todd.
Lördag: Jobba
Söndag: Chill, Afrikansk dans
Måndag: Jobba
Tisdag: Jobba
Onsdag: Jobba
Torsdag: Jobba
Fredag: Therese kommer hem :) Utgång med katterna
Lördag: Maria Möller med Therese
Söndag Chilla

En del planerat redan innan lovet har börjat:)

Kommentarer
Louise S.A säger:

Nja, snarare packfeber fortfarande. Men känslan att flyga är inget, förutom alla x antal flygtimmar...

Kl. 07.20 ska jag checka in och 2 timmar senare åker jag mot danmark och sedan byter plan mot New York.

Ha de så bra!
Kramar Louise

2008-02-22 @ 14:59:46
URL: http://www.louisesa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0