Dags att göra sin fin inför kvällen

Det var faktiskt ganska mysigt att promenera med klassen längs djurgården, även fast de blåste ritkigt ordentligt när vi gick längst vattnet mot Mailla skolan(dövskola). Sedan gick vi mot Etnografiska museiet, där vi fick ta bussen in mot stan igen:)
Mina kära vänner bestämde att de skulle äta på "Den gyllene måsen"( donken) men jag kände inte att jag ville äta där innan jag skulle tärna så jag satt med som sällskap, för att sedan bege mig till träningsanläggningen´, men bestämde att jag skulle svänga förbi kyrkan och äta lite med Sanna där. Det blev potatis, sallad och crutonger. Mycket gott, vi fick sällskap av Anna, Cornelia med två kompisar, Emelie, Benke å slutligen Eric. Sedan kom även Jessie, Sara å en av deras kompisar. Även Malin, Astriddök upp, ja vet en massa kul kompisar.

Jag å Emelie gcik tillsammans till anläggningen för att tärna, hon simma å jag gymma. Men för mig gick de inga bra då jag inte var motiverad för 5 öre, så jag gav upp men jag tränade ändå i ca 1timma men de känns inte som att jag fick så mkt gjort när jag väl var där å de kan ju bero på att d eva väldigt mycket folk där...

Jag har funderat på att sakffa mig en ryggsäck att bära saker i, jag skulle spara så mycket på min rygg å mina axlar för jag packar alltid min väska så tungt, med undantag då jag har min lilla väska. Men asså jag känner direkt när jag har burit en axelväska att de gör ont och det inte är speciellt smart av mig, men så tänker jag å andra sidan är de inte snyggt att ha ryggsäck, eller rättare sagt jag passar inte i de. Men jag ska väl försöka hitta någon snygg för att spara min kropp. De låter osm en bra idé i mina öron i alla fall:P

Imorgon är det jobbet som väntar, men de e bra för då tjänar jag pengar:)haha alltid lika välkommet. Sedan om jag hinner ska jag till David:)

NU måst jag kollla sl för att se när jag måste åka hemifrån.PUSS

Kommentarer
Cornelia säger:

du missade verkligen en kväll att minnas igår älskling, du ska bara veta vad som hände... (a)

2008-02-02 @ 11:32:21
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0