Alla hjärtansdag!

Dagen har vart mysig!
åkte med Sanna å Amria till skolan diag, då sanna fick sin present:) men den fick hon inte kolla på på en gång, men hon gjorde de så fort jag å MAria gick va tunnelbana:P
SKolan gick smärtfritt, Therese fick sitt paket å blev ritkigt glad:D

Efter åkte jeg till kyrkan där Sanna redan var å Även anna å Emelie, de satt å plugga emn nr jag kom så slutade de :P Sedan ramlade en massa annat folk in å Agust bjöd på chokladhjärtan:)gullig!

Sedna gick jag å Cornelia till H&M där jag unnade mig ett par fina vita trosor, eftersom jag inte kommer få det utav någon:P sedan gick vi till coop å köpte godis tills i kväll!!

Gick tillbaka till kyrkan å sedna å träna då jag läste det jag fick va therese<3. Denna människa är helt underbar, var tvungen att kämpa emot tårara för det var så fint det hon hade skrivit om mig!!
DU ÄR BÄST!! Å DET VET DU!!!<3

ikväll ska jag umgås med Cornelia, singlar sm vi rä, vi ska se film å äta kärleksgodis:P

PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0