Usch, usch, usch

Jag mådde verkligen inte bra i morse när jag vaknade.. Somnade typ 11 o går å vakande halv 10 i morse.. DÅ är de ju något fel, för jag bruka inte sova så länge.. Men när jag vaknde så hade jag ont ovanför vänstra ögonbrynet å var helt snorig.. ( lämnar lite deteljer för mig själv om snoret, de är för äckligt). Sedan så gick jag upp å då började huvudet att dunka, kul:( Fan men de e tur att jag har 4 dagar helg å inte börjar jobba förens på onsdag, då kanks ejag hinner bli frisk:)

Idag blir de nog inte mycket gjort fö min skull. Men jag skulle vilja gå ut å gå för att få lite frisk luft, mend e är så jobbigt för då måste jag ha med mig en hel toarulle för att jag ska kunna snyta mig.. Å jag blir trött av minsta lilla..:S inte bra..

70 dagar till Thailand:) Jag längtar!!!!!
Jag saknar dig!!!!<3

Kommentarer
hannnaaaaa :] säger:

svar: usch ja! man borde inte behöva vara sjuk :( det förstör hela helgen! :/

krya på dig du med! :)

puss&kram /hanna.

2008-08-30 @ 11:57:28
URL: http://justpictureit.blogg.se/
Malin säger:

Usch, det låter lite som bihålsinflamation :o krya på dig hjärtat <3

2008-08-30 @ 13:22:29
URL: http://wasing.blogg.se/
Cornelia säger:

Hoppas du blir bättre snart lilla gumman <3

Jag är inte heller helt frisk så vi kan ju vara sjuka tillsammans fast var och en för sig :)

Jag älskar dig

2008-08-30 @ 16:11:51
URL: http://neliaa.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0