Söndag + Måndag, Vad hände?

I Söndags när jag vaknade så visade de sig att mina föräldrar och bror skulle till Norrtälje för att min bror skulle tävla så efter att ha slängt i mig frukost, klätt på mig och packat så satt jag i bilen med de. Vi var framma ca kl 11och från de till 16 så var jag på en idrottsplats, fick äran att filma hela loppet på 3000m, vilket är 7,5varv runt:P Gjorde ett ritkigt bra jobb!! JOel kom dessvärre 4:a och var inte säker på att få komma med i Finnkampen som går av stapeln 30/8 i Helsingfors:P Men igår så fick han reda på att han ska åka med:)




Här är några som ska ta ut de som ska få vara med i Finnkampen eller för de äldre, Nordiska juniormästerskapen:)

När jag sedan kom hem efter ett besök på Rosina (restaurang i Sundbyberg) så gick jag en lång promenad med Malin, ca 1½timme:) Väldigt Skönt!! När jag kom hem hade min granne ringt å jag smiter dit lite snabbt, snabbare än jag behöver pga regnet:P Fick då reda på att vi skulle åka till kolmården :)

Så igår kl 08.30 så var jag reda att åka mot alla djuren. Vi åkte först igenom Safariparken. Ganska coolt! sedan ås passade vi på att avverka Bamses Värld. Sedan så stod alla djuren på kö. Vi klappade bla grisar, getter å får. Spanade in: Tigrar, Elefanter, Snöleoparder, delfiner, fåglar, Kameler, APOR ;(Enzo), Savanndjur, osv kan ju rabbla djur i evigheter. Vissa vet jag inte ens vad de heter:P

Sedan så åkte vi hem vid ca 18.30 å var hemma strax efter 21.00 så jag å Malin gav oss i väg för att springa/jogga. Vi Hade riktigt bra fart tyckte vi själva. VI tog tid å ska se om ett tag om vi har förbättrat oss:P Var hemma vid 22.50 å jag pratade med min vän Therese,som jag inte kommer få träffa förens fredag :(

PUSS

 

 

Kommentarer
malin säger:

hehe okej :D:D ja eller hur!

ha en bra dag!

2008-08-12 @ 12:05:27
URL: http://passiontofashion.blogg.se/
Thomas säger:

det låter som om joel e as bra på 3000meter, hur fort sprang han på?


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0