Pilates, böcker å tvätt

Ja hur dessa hänger ihop är ingen konst om man frågar mig. Det är nämligen så att jag fick mina böcker jag beställt, så nu ligger de å väntar på att jag ska börja läsa dessa. Men de kommer nog ta ett tag för jag håller på med "Räcker det om jag älskar dig?" å har typ halva boken kvar..

Piltaes körde jag nyss, ett 20 minuters pass som tog ganska rejält. Jag har ju inte kört mag träning på jättelänge..Visst att jag har gjort situpså sånt men de blir mer på rikigt när man har en DVD å hänger med i tempot.

Tvätten hängde jag å pappa. NU är den andra maskinen klar å jag funderar på att hänga den oxå innan jag börja klä på mig.

De är så tråkigt att de regnar för då är de inte lika kul att ha kläning på sig å så. Men jag går ju typ bara i det, förutom när jag har myskläder på mig. Men kläning är lixom det ultimata plagget. Om man har leggins eller strumpbyxor under  så kan man ju röra sig väldigt fritt oxå:)

PUSS

Om alt går som de ska så ligger Malin och jag på en sandstrand och har de asbra!! Precis som på bilden :P Även fast denna är från Spanien men de e inte så noga:P HAHAH

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0