ont i magen

Jag visste det, att jag kunde få ont i magen av medicinen om jag åt för nära inpå jag hade tagit den, Så nu gör de ont. Ska ta nästa omgång om ca 1½timma eller mer.. Måste vara försiktig så att jag inte behöver gå runt med smärta eller vad jag ska kalla det.

Pizzan var iallafall god:) men jag orkade typ inte ens halv, sedan tog det stopp:P men men då har jag lunch imorogn med..Nu under denna vecka som kommer måste jag planera när jag ska äta så att det funkar ihop med min medicin annars kommer jag gå runt med magont, å de är inte kul! men jag ser det positiva, jag är snart frisk!!!YES!!!!!

PUSS

Kommentarer
David säger:

Go Go Erica :D

2008-08-30 @ 21:30:52
URL: http://tegneborg.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0