ojojoj

Inte kul nu, känner att jag typ är sjuk. Inte bra.. Har haft ont i halsen, örat å sedan vänster lunga typ.. Så det har inte varit så kul..
Men idag så har jagvarit å handlat, fixat inför konfirmationen på söndag, kopierat, skrivit ut å så.. ska även skriva en förbön till söndagen , ska försöka skriva dne tpy idag så att jag hinner göra ändringar om de skulle behövas.. Men men.. de löser sig..

Idag har jag haft väldigt mycket sällskap, Lunchade bla med Oskar å sedna var Conrlia med mig på eftermiddagen å så. Hela DAN gruppen var på besök för de ska ha genrep inför deras konfirmation imorgon men då gick jag :P haha

när jag klev av bussen så gick jag en sväng förbi min granne..mys!!

PUSs

Kommentarer
oskar säger:

sv: okej;) de va astrevligt!

jag tror det iaf(A)

2008-08-22 @ 18:40:47
URL: http://oskhar.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0