Milka

Jag å Therese åkte till Norrtälje igår, å ja de tog typ 2 timmar en väg, så det blev sammanlagt 4 timmars resväg :) Men det var de värt för jag fick spendera den tiden helt själv med Therese<3 å de kan ite bli bättre:)
Vi gick igenom staden å insäg att vi inte skulle kunna bo där för vi gillar när det är lite folk på stan, det var ganska dött på stan. Men men vi satt oss på ett Café som heter En liten smula. Där v åt en varm ciabatta med ost , skinka å sallad å även en latte. Den första latten jag druckit i hela mitt liv, ser ni på :) Hahaha

Sedan så satt vi å pratade ett tag å gick efter ett tag ner å beställde varsin chokladtårtebit med blåbär på  med vaniljglass:) Ritkigt gott.. Sedan så gick vi genom staden, längs ån som rinner å det var mysigt! Sedan så tog vi bussen mot Tekniska. PÅ bussen så rann tiden iväg å vi satt å sjöng å hade de ritkigt trevigt! Jag fick även en liten present av THerese , de visade sig att hon hade köpt´min absoluta favorit choklad på Rhodos, nämligen MILKA å inte vilken som helst utan den som har kex å två lager.. :) MUMS!! Men jag ska spara den ett tag, aknske tills dess att Therese kommer å hälsar på mig eller tills jag fyller 20.. vi får se om jag kan hålla mig så länge :P

När jag kom hem så ringde jag genast Malin å vi gick ut å jogga å det blev den korta rundan på ca 5 km. Ganska skönt att de var den korta. Sedan fick jag slänga mig i duschen för jag skulle upp till kyrkan å träffa en massa trevliga människor. Vi sjöng sing star, år godis å snackade en massa skit. Precis som det ska vara :)

Å sedan fick jag skjuts hem av CArro:)

PUSS

Ikväll ska vi fira Denna underbara tjej som faktiskt fyller år, fas imorgon :)
ÄLSK!!3<3<3<3

Kommentarer
oskar säger:

svar;

haha,;)

ja beskrivningen stämmer !

ahrå ja ringer när jag är på väg från skolan till dig;)

puss

2008-08-16 @ 11:58:22
URL: http://oskhar.blogg.se/
Cornelia säger:

En liten smula är så himla mysigt <3

Jag älskar dig!

2008-08-16 @ 12:18:47
URL: http://neliaa.blogg.se/
oskar säger:

sv; de står de;) inte mej,paul :)

puss

2008-08-16 @ 15:05:05
URL: http://oskhar.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0