Kissekatt Anna:)

pip, pip.. eller hur de låter när man får sms.. Just när jag skulle sätta mig å skriva så rullar smsen in, sammanträffande?
Men men, insåg just att de regnar idag igen :S ganska jobbigt men de hindarar inte mig från att åka in till stan å träff Anna, har inte träffat henne sedan Tova fyllde år. Ganska länge sedan.. Vi får se vad v hittar på, men skulle inte förvåna mig om de blev en fika eller något sådant:) Mysigt i detta pissväder!

Fick ett sms i morse från min kära vän som är med vänner på Rhodos:) <3De kommer hem natten till måndag, å som jag längtar!!

Men jag ska nog chilla lite nu å sedan börja klä på mig å sånt innan jag ¨åker till stan :)
PUSs

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0