Kalashelg

så det kan gå, när haspen inte hänger på:P (Värsta rimmet:P)
Det ä'r nämligen så att jag har tre födelsedagsbarn denna helg. Malin fyllde 19 igår, lillkusin Line fyller 1 idag å pappa fyller 52 imorgon :)Det lir med andra ord en riktig kalashelg :P

Idag ska jag nog till Vällingby för att se konfirmationen, det överväger åt det iallafall.. Ska nog ha de underbara skorna på mig då, även fast skavsår kommer att uppkomma. De är röda med vita prickar, ascoola:)
Kanske ska ha ett extra par i väskan för säkerhetens skull?? jag vet ju inte hur de kan bli.. men de ska tejpas ordentligt ialla fall:)

Nu sk jag borsta klart tänderna å sedan försöka få tag på Cornelia..puss

Kommentarer
Astrid säger:

Det gick jättebra med konfirmanderna! Hoppas det blir bra på er konfirmation imorgon! :)

2008-08-23 @ 12:11:49
URL: http://svederus.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0