Inte så mkt

Igår så var jag iprincip ensam på jobbet, eller jag hade sällspak av en snäll dam som heter Agneta å är vaktmästare, men annars var jag väldigt ensam mellan 11-16. Ganska tråkigt efterosm ajg kände mig så risig igår men tidne rullade på å strax efter 4 så började mina vänner att rulla in.

Vid 6 så gick jag å Cissi å handlade lite till kvällen: Frukt, mackor + pålägg, popcorn..

Det blev en mysig kväll men mer folk än vi hade väntat, eftersom det inte har öppnat på riktigt förens nästa Onsdag 3/9.
Det spelades spel, åts popcorn, frukt å mackor å sjöngs. Det var ritkigt mysigt! Även fast jag kände mig helt död pga förkylningen som fortfarande inte vill bli bra:(

Idag är jag ledig å har inte gjort mkt mer än å ätit frukost, kollade på  tv å gjort varm choklad till mig själv öf rtat få i mig något varmt :P

Skulle ha åkt upp till banken idag men jag skippar nog de å ligger hemma iställt..:P

PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0