Hunnit med en massa

Har hunnit med en massa på jobbet idag. Skrvit om listor, kastat saker å sista å ABSOLUT störst. Jag å Jonna var å handla ingredienser till pastasallad för 60 personer, frukt, bröd å pålägg å jag kan lova att det inte var lätt att få allt detta till kyrkan sedan men det gick efter ett antal pauser:P haha

Kl 16.00 så hade en massa konfirmader rullat in å vi satte igång med dagens arbete, inför helgen. Det gick ritkigt bra vill jag lova. Övade övade, åt middag å övade ännu mer. Men de funkade:) Så glad!!

Sedan så flummade vi lite å tog bussen hem. Så jag var på jobbet i ca 10 timmar idag.. men de rullade på fort. Å imrogn har jag lite å fixa. Ska skriva klart en text till Söndagen, fixa med utställningen å sedan så ska jag äta lunch med Oskar..

Tack alla som var å hälsa på mig i kyrkan idag. Alltid så trevligt med besök<3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0