hmhmhm

Igår så hände det inte så mkt, var å åkte med delar av familjen för att lämna Emmeli på jobbet. Sedan så köpte vi lite fika å åkte hem. Sedna så kom Sanna å hämtade mig och vi åkte till Barkarby för att hämta ett paket till hennes syster som fått tvillingar för typ 2 veckor sedan. Vi passade även på att åka dit för att få oss en titt på de små:) Så söta, å jag som har tyckt att min granne på 4kg är liten dessa vägde ca 2kg.. Men så söta:)

Sedan så fick jag skjuts hem å bytte genast om för att sedna åka å möta Therese å Maria i Vällingby, där vi skulle fixa lite inför kvällen då vi skulle hem till vår kä'ra katt Carro å fira henne. Vi tog även sn sväng förbi min nya arbetsplats å där fick de träffa Emelie som jag ska efteträda, stackarn som städade å höll på :( men vi höll henne lite sällskap:)

Vi begav oss till Carro å väl där var släkt å sedan kom andra vänner. Riktigt trevligt!! Vi bjöds på kycklingsalld med tillbehör å seda glassbåtar:) Mycket gott å trevligt!!

Sedan så gick jag, Therese å Maria mot tunnelbanan dä pappa kom å hämtade mig. Therese skulle till Tom å Maria vandrade hemmåt. DÄr skilldes vi med andra ord åt... Men vi ses på lördag igen. Eller Therese å jag ses redan imorgon då vi ska ha en heldag för oss själva:)
När jag kom hem så la jag mig och läste ur min bok, den är ganska svår att komma fram i men ändå väldigt bra:)

Idag läste jag ett till kapitel, det jobbiga är att kapitlerna är ca 30 sidor så jag kan inte läsa de om jag är trött, för de kan ta typ 45 minuter. Ja, jag läser långsamt.
Jag har även gojrt ett kollage, de bilderna jag beställde i helgen kom imorse så jag har pysslat med det å det är väldigt svårt.. men nu är det klart:)

PUSS

Kommentarer
Thomas säger:

30 sidor på 45 minuter e as snabbt om jag läser(A) läser typ det på en timme :)


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0