Fy fasiken

Det är inte kul att vakna mitt i natten av att det rinner ur näsan på en, inte alls kul är de.. men va ska man göra mot detta? jag har ingen aning, inte mer än å snyta sig..:( ganska jobbigt!!

Idag har jag varit väldigt ensam på jobbet, eller de vill säga att alla som är anställda på riktigt är iväg på någon kurs så det är iprincip bara jag å några till här, kanske sammanlagt 4 stycken.. å det är ett stort hus så jag har känt mig ganska ensam. Mne till lunch fick jag sällskap av Sanna. Beställde då kyckling från de grekiska köket men de smaklde inget, så det avr ju inte så kul.. Men sedan så har jag haft sällskap av Oskar som nyss gick. Malin, Cornelia å David sitter nere i vardagsrummet å pluggar... Snart ska jag åka till Ayla å kolla bilder från förra sommaren:)

PUSS från snoriga lilla jag:P

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0