Fullt upp

Att jag ställde klockan i morse var väl tur de. Den ringde redna kl 10.00. Inte så farligt tidigt men ändå, kände att jag inte var utsövd. Men sedan visade de sig att pappa skulle på en lite trip så jag skyndade mig att klä på mig å dra med honom och även Ellen. Vi började i Vällingby, sedan Barkarby å sist Bromma Center där vi införskaffade en ROSA bärbar telefon. Lycka!!!:D

Jag blev avsläppt för att möta Bella, vi skulle till Solna å inhandla lite. De blev inte mkt men hårfärg till mig. Vi strosade runt lite men sedan åkte vi hem till henne.  En trend i hade förrut var att alltid äta paj när vi sågs. Paj å vanlijsås, MUMS!! Så vi passade på att äta det, eller jag böjd eftersom hon skulle färga å klippa mitt hår.
Detta tog sin lilla tid, 3 timmr ungefär:P men vi hann med en del på de timmarna!!

Sedan åkte jag hem å hann andas lite å byta om å sedan var det ner  till spåret för att möta Malin som väntade på mig och vi gav oss ut på vår sträcka, väldigt skönt!! Det var bara 17 grader..

nu ska jag gå å duscha.. puss<3


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0