Första lediga dagen = regn

Ja, så kan det vara man jag klagar inte. Jag steg upp vid 10 i morse efter att ha läst lite i min bok. Sedan så följde jag med mamma å pappa för att handla lite mat, fick mig ett par leggins när vi var där, väldigt välbehövligt. De finns ju aldirg där när man behöver de..:S

Sedan så kom vi hem och åt lite mat. Jag la mig sedan för att läsa min bok, som tog slut:( Så himla bra den har varit, läste de 300 sidorna på mindre än 24 timmar. Har varit helt fast i den å nu är den slut. Tur att jag har backup, ska börja läsa "Hur kär får man bli ?" Jag hoppas såklart att den är lika bra som den andra. Det är ju samma författare så de borde vara i samma stil..

Jag har även varit duktig å fixat lite här hemma. Jag har tex gjort:
- Tömt och fyllt på diskmaskinen
- Dammat och fixat ordning i en va bokhyllorna i hallen på övervåningen
- Sorterat tvätt och satt på en maskin, som e klar nu
- Delat ut den tvätt som var torr i rätt rum
- Slängt tomglas

Ganska duktigt av mig om jag får säga de själv:)

Men nu ska jag väl surfa runt lite till innan jag gör något vettigt:P

PUSS
Jag, Tom å Hanna hemma hos sussie:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0