Detta är till Astrid!!

Vill tacka alla er som var med och gjorde Astrids sista kväll till något som jag hoppas att hon inte kommer att glömma. Det blev både skratt och tårar i mängder. Det känns helt sjukt att det är idag allt ska förändras. Att det har gått så fort, det som kändes så långt borta..FAN!!
Astrid<3Vi kommer sakna dig enormt men jag vill att du ska veta att du finns i våra hjärtan och att vi inte kommer glömma dig!! Du är så speciell, ditt skratt värmer i hela kroppen och du finns för de som behöver. Det kan vara med en famn att falla in i eller en axel att luta sig emot. DU finns med i mot och medgång!
Vi har inte varit vänner speciellt länge, men du är ju en av mina "Små vänner" som jag brukar kalla er:P men jag känner ändå att de kommer fattas en perosn hos oss, inte bara på Onsdagskvällarna utan hela tiden. Tänk bara på alla kvällar vi har kollat på film eller sjungit sing star.. Vår stjärna är inte med på detta längre.. :(
Du vet att vi tycker om dig så ENORMT mycket!!!!Du lämnar ett hål efter dig som ingen kan täcka, vi vill inte heller att någon sk ta din plats!!!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
David säger:

Astrid! <3

2008-08-25 @ 21:21:11
URL: http://tegneborg.blogg.se/
Astrid säger:

Nu börjar jag gråta igen. Ni alla betyder så himla mycket och jag är verkligen tacksamma för den kvällen jag fick.. Dock kommer det göra att jag kommer sakna er mer <33

2008-08-25 @ 22:18:43
URL: http://svederus.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0