Bokat å klart?

Malin och jag sprang längst Sveavägen för att jämföra priser och hotell på alla resebyråer.. Fast vi har bestämt oss för att ta den på Apollo. Hon var typ jättetrevlig å så. Han på Ving ska vi ju inte tala om.. asdryg:(
När vi sprang längs vägen så kom vi på den briljanta idé att vi skulle boka en sista minuten, kl 17.30 å alla byråer stänger kl 18.00 så vi rusade mellan alla. Men de fanns ingen resa i helgen, då vi kunde åka, eller en resa som var ospecifiserad, men vi kände inte att vi ville ha de så vi gick lite smått irriterade mot tåget.
När vi åkte tåget och var på väg mot Spång så kommer en kille å sätter sig på sätet på andra sidan gången och börjar spy, BLÄ!! så himla äckligt!!!

När jag sedan kom hem så var der middag å sedan skulle Malin komma över för att se om vi verkligen inte kunde hitta någon resa, men vi var för sent ute:(

Så vi tog oss en promenad mellan 20.50-23.30, mellan de så lämnade vi av Vilma hos Malin och sedan gick vi till Coop och handlade lite godis, bara 49:- kg:) sedan så tog vi en lång promenade hem, det var ritkigt skönt. Vi hann verkligen prata :)

Så snart ska jag ringa Malin för vi ska ut å jogga.. sista gången denna vecka:) 2,4 mil / veckan:)

PUSS

Kommentarer
malin säger:

jooo :) hehe. det är sant!

ja usch.. måste som drabbas av knäskador och annat inom fotbollen ju!

jag vaknade precis.. själv då? DIN FUSKIS! B&J är ju det godaste som finns!

2008-08-11 @ 10:02:36
URL: http://passiontofashion.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0