Billig dag

Vi fyllde bilen lite halvt med människor, dvs mamma, pappa, ellen å jag begav oss först till Spånga. Mamma skulle klippa sig å pappa till tandläkaren. Ellen å ja köpte glass å Hänt Bild, satt i solen å hade de skönt!

Sedna åkte vi till City gross å köpte frukt, flingor å strumpor:P Å sedan till Cervera för att inhandla tallrikar:P Så de blev lite åka av :)
Jag hälsade även på Malin som jobbade så flitigt:)

Sedan när vi kom hem läste jag ut min bok:( å käkade lite för att palla jogga, det blev den långa sträckan även idag. Jag hade världens power i joggstegen så jag försvann för Malin men jag väntade så snällt på henne i målgången :)

Nu ska jag gå å träffa Cornelia..

PUSS


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0