Bättre å bättre dag för dag!

Japp så känns det. Medicinen har redan gjort sig märkt. Dvs att jag redan känner mig mycket piggare :) Jätteskönt:)
Idag så har jag inte gjort mycket mer än å äta pizza, medicin å kolla på tv.
Min faster kom förbi å jag fick ett par ascoola tajts/leggins å sedan lite övrstrykningspennor till jobbet:P alltid bra att ha:D

Ska försöka få mamma att ringa sin kompis så att han kan komma å fixa datorn imitt rum så jag kan använda den istället för familjens:) Då slipper man hela tiden anpassa sig till de andra:)

Imorgon när jag e leidg så ska jag å Malin åka till Vällingby å att jag kan gå på banken å även synsam så att de blir av. För jag ska öppna ett sparkonto på nordea å sedan så ska jag byta till Synsam i Vällingby, för det blir ju bättre när jag jobbar å så där..ASBRA!!!!
Om jag känner mig friskare så ska jag se om jag kan iallafall boka en tid för att göra synundersökning till körkortstillståndet, men det knaske inte är så bra om man går på pencilin??

PUSS

Kommentarer
O säger:

byt inte till synsam i vby!!! Dom suger verkligen, alla nästan klagar på dem, jag fick vänta hur länge som helst på att få ett par bågar!!



oskar

2008-08-31 @ 18:16:59
URL: http://oskhar.blogg.se/
David säger:

Japp :D jag är lycklig över musik haha

2008-08-31 @ 19:15:34
URL: http://tegneborg.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0