Är de så här det ska vara?

Då emnar jag regnet, skadet verkligen regna var enda eftermiddag/kväll`? det börjar bli lite tröttsamt.. men men de behövs väl de oxå, annars torkar väl marken ut?

Söndag:
Ja kan väl meddela att jag och Malin åkte in till stan igår för att boka vår resa men de visade sig att alla resebyråer var stängda på söndagar. Så vi fick inget gjort där så vi passade på att gå längs Kungsgatan å in på panduro där vi införskaffade pärlor och tillbehör. Vi åkte sedna hem till mig å åt lite glass, maränger och chokladsås. Vilket visade sig att bli vår lunch, inte så smart med tanke på att vi skulle ut å jogga sedan.. men men.. VI joggade och ökade på vår runda som nu är 6 km, väldigt duktigt av oss:)
På kvällen träffade jag min kära vän Sanna som både körde mig hem till henne å sedna hem å tur var det för regnet ville ladrig ta slut:(

Måndag:
Vaknade inte förens halv 11 idag vilket var väldigt skönt. Men jag hade lite ont i huvudet så jag passade på att ligga kvar i sängen å läsa lite i min bok " Hur kär får man bli?"
Jag å pappa åkte sedan till vällingby å inhandle lite presenter till Ellen som fyller år imorgon, hela 16 år!
Efter de fick jag skjuts till David som jag snckade lite skit med å som sedna följde mig till Vällingby där jag skulle träffa 3 av årets konfirmander. Vi 4 gick å fikade å hade de trevligt. Vi gick även förbi Carro som jobbade...

När jag sedan åkte hem så var det bara å sätta på mig träningskläderna för jag å Malin skulle ut å jogga. Å vi vbek inte ner oss även fast det regna. VI har faktiskt varit ute å joggat å vi hade det inte lätt, motvind i ca 2,5 km:( jobbigt värre. Men skam den som ger sig.

Nu är det dags för en dusch å sedan middag:)

puss


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0