Äntligen fredag

Å så var mina tre veckor färdigjobbade:) Väldigt skönt..
Jag hade bestämt mig för att jogga hem från jobbet, vilket är 7,5 km. Jag joggade på ganska lugnt å de tog ca 40 minuter. Ganska bra!!

Sedna när jag kom hem så hade mina tre böcker som jag beställde i början av veckan kommit, Glad överraskning. Så jag började med den första " Syskonkärlek" å jag ritigt har sugits in i boken. jag tro jag har läst hela 170 sidor bara idag.. :)

vid halv 4 så tog jag en powernap på soffan, väldigt skönt å behagligt:) Sedan vaknade jag å mamma kom hemefter ett tag, jag läste lite mer och gick sedna å duschade:)

Maria å Therese var även över å grillade, väldigt trevligt! kändes ritkigt bra att träffa de igen, efter en hel sommar ifrån varandra..


Nu ska jag gå å ringa david å sedan sova hela natten lång!!!

PUSS

Kommentarer
David säger:

ring då! :D

2008-08-01 @ 23:17:25
URL: http://tegneborg.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0