Veckan rullar fram med stormsteg

Snart har det gått en evcka till å jag hänger inte med i svängarna. Men något kul som hänt är att vi fått våra studentmössor:) Värt att fira men då inser man även hur kort tid det är tills man står där på flaket :/

I alla fall, veckan har sett ut så att jag har spelat fotboll å oienterat med mina barn som jag har på dagarna, väldigt kul men även mycket att hålla koll på.

Igår så hade vi fotboll på dagen men vi kom försent ådå hade en liten tjej oturligt nog brutit armen så et var lite smått kaos där men det redde upp sig och vi lyckades hålla lektion, efter det väntade vra bedorande småbarn, 6åringarna, som var ute i skogen och orienterade för glatta livet. Så kul att se:)

Idag så är de praktik som gäller som vanligt sedna så måste jag skynda till kyrkan för att börja öve inför konfirmationen som är nästa helg, så det gäller att få mycket att fungera och klaffa så vi slipper rycka håret av oss för att inget är klart om en vecka.

Har tagit ne joggtur idag så det känns bra, går ganska snabbt för att vara mig :)Kanske åkter till hallen ikväll å tränar med Malin, vi får se vad som händer.

PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0