Veckan gick för fort!

SKivan i måndags var kul:)
- Om polisen stoppar oss nu så hittar de pippi, lilla my, två transor å paret från grease:P

I tisdags var det ganska segt, tror inte jag gjorde någt av värde::P inget att lägga på minnet ialla falll

Onsdags var min skiva, men först så praktiserade jag, cyklade som en dåre, hem fixade mig och fick ritkigt brottom. Sedna åkte jag å mötte klassen i Gamla stan, Bilder finns på facebook:P

Torsdag var en ritkigt lat dag, gjorde inte mkt, men vid 3 åkte jag till kyrkan å kom hem 10, övade inför helgen :)

Fredag, praktik å sedan bara vara å inte göra något, vilket var väldigt skönt..

LÖrdag( igår) gick upp 07.30 var i kyrkan hade cabaré å kom hem typ 4 efter att ha gått hem.

Idag, konfirmation så det var upp halv 8 så gällde, konfirmationen var kl 11, den gick ritkigt bra:D Efter de hade vi ledarfika å sedna åkte vi hem :)

PUSS
image239

Kommentarer
tess säger:

pussy pussy!!! och vilken kattig ayia-napa bakgrund du har

tess säger:

hahah måste säga att det vore rätt kul om polisen stoppa oss där! haha

Tette säger:

UNDERBART FOTO PÅ ER! :D
Napabakgrund tess? :P tihihi
så långt ifrån det man kan komma..
snarare emil i lönneberga! ;)


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0