V16 är typ slut!

Ja å det har hänt en massa. Folk börjar fylla år i mängder, i onsdags fyllde Bella å Maria år!! GRATTIS igen :) Idga fyller min käa storasyster 21:) Å det ska firas med släkten .

I helgen har jag inte gjort så mkt mest, tagit de lungt. I fredags mös jag med Cornelia, alltid lika trevligt. Å igår tränade jag på morgonen å sedan var jag bara hemma å tog de lugnt :) I dga har jag tränat, ska plugga lite nu å sedan kommer släkten vid 5, så de blir lite kalas här idag :)

I morgon är de skiva som gäller igen, då är temat : Tv/film.  Jag ska dit med Therese å vi har funderat lite fram å tillbaka vad vi ska vara, om vi ska  vara något tillsammasn men de blev inte så. Jag vet inte rikigt vad Therese ska vara men jag har bestämt mig för att vara Lilla My !

Grattis SYSTER!!


image237

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0