Sporttisdag

Idag blev jag väckt redan kl 7 av att Emmelis väckarklocka ringde, men ajg somnade sedna om. Men när pappa ringde 10000 signlar och ingen svarade så kunde jag inte somna om, så jag gick upp halv 10 men jag var pigg då så det var ingen fara :)

Idag har jag praktserat, först stod den dagliga checka va arbetet på schemat. Sedan så gick vi till bowlinghallen( är där i 2 veckors tid, därför inspiration på min blogg)och mötte upp första gänget. Eller jag fick sjuss för jag skulle hämta en nyckel. Väl där gick spelat jättebra! Sedan så kom nästa gruppp efter en timma å då skulle jag sedan åka till löparbanorna i Hallonbegern för att möta dagens barn på idrottsskolan och eftersomm Letu inte skulle hinna till uppvärmningen så fick jag hålla i den. Det gick bra mend et är väldigt svårt att hålla kolla på ca 25 6-7åringar. Men det gick. Efter det så blev de uppdelade i tre grupper som skulle utöva löpning/starter, längd och höjdhopp. Jag fick ansvara för löpdelen och det gick väldigt bra:)

Varför jag valt att h aen sommarbild i bakgrunden är föratt jag vill ha sommar nu!! Orkar inte med detta oväder..

puss nu kallar maten på mig där nere :)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0